Side

Vaknade i morse av att det var sol. Smsade till Mikaela och frågade om vi skulle till stranden. Men det blev inte så länge där. För Mustafa fixade så jag kunde hyra en bil jätte billigt.
Så jag och Mikaela åkte en tur till Kömköy och kollade på alla sagohotell. Och självklart hämtade jag mitt paket hos Katarina.. MASSA GODIS!! Som jag banne mig ska gömma från Mustafa. Han har redan varit där och försökt äta upp allt det goda.. Nej han får det jag ger han.

Sen åkte vi vidare in till Side och åt lite middag. Och kollade efter Marias butik där Louise jobbar. Men Louise var inte kvar när vi var där..

Och när vi ändå var i Side så åkte vi en snabbis till Sami och hälsade på henne.. Å saknar dig gumman!!!
En trevlig liten utflykt. Hade ju tänkt ta mer kort än vad jag gjorde så klart. Men här kommer några i alla fall
Sådant här ser du överallt i Side centrum
Apollos place
Mitt i centrum
Ja det finns Ullared i turkiet med
Mitt godis :) Ganska stort påsk ägg va :)

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0