Pegasos Planet

I dag har det varit en hel dag på Pegasos Planet! Började med att komma in i comedy club där jag mer eller mindre kändes som en kändes då dem som jobbade förra året rusade fram och kramade mig :)
Dem jag har träffat i dag är Olga, Oyla, Irina, Cookie och Hakkan. Mycket trevligt att se dem igen.. Sen kollade jag på när det nya animation teamet övade och hjälp va bra dem är och några är riktigt ögon godis :)
Sen träffade jag även Okan bay big boss. Sen träffade jag Gul och Aho och Buket från förra året och en massa andra servitörer från förra året. Mycket trevligt att träffa så många :)

Min andra dag på jobbet har varit helt ok. Men fy tusan vad trött jag är nu..
Så skönt att flygen äntligen börjar komma i gång så vi kan börja våran säsong nu..

Få se vad jobbet har att erbjuda i morgon :)

När jag slutade gick jag till mcdonalds var as hungrig. Och dem som känner mig vet att jag är skit grinig då.. Ringde och frågade om Mustafa skulle med. SÅ väntade jag på att han skulle komma och när jag ser han gående blir jag så där härligt lugn.. :)

Kommentarer
Postat av: maria

spotta ryss olga i ansiktet från mig LOVA

2010-04-21 @ 22:44:49
URL: http://marusschka.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0