Pannkakssmet

Yes jag han med en hel del i går väl. Sådant jag har skjutit upp. Men i går tog jag tag i det. Fast jag är ju fortfarande inte klar med allt jag ska hinna jag börja jobba.. Och just nu vet jag inte när jag ska börja jobba. Elina ringde i förrgår och frågade om jag vill börja tidigare och ja visst kan jag det.. Hon sa att hon skulle höra av sig senare men hon har fortfarande inte ringt. Så jag vet inte alls. Men tack inte nej till den sista veckan semester faktiskt. Så vi får se.


Alltså jag har ju inte så stor koll på vad som händer i flyg världen just nu mer än att jag läser på internet. Jag vet att alla våra resenärer är flyttade till Pagasos World i Side. Men ingen vet ju hur länge. Och jag vet inte vad som sker med guiderna vad dem gör nu heller. Försöker få tag på Sami men hon är ganska upptagen och det förstår jag ju. Ja vi får väl se om det blir en säsong 2010 eller om vi alla måste ta bussen hem till Sverige igen. Alltså det känns lite oroväckande faktiskt. Man kan aldrig veta vad som händer. Jag hoppas på det bästa.

I dag har jag Anna och Mikalea som vanligt varit på stranden.. Ja jag börjar nu allt bli lite brun faktiskt. Så himla skönt. Hoppas jag på att jag kommer ha kvar denna grunden nu hela sommaren. Och ja kommer sola varje dag fram tills jag börjar jobba. Så brunare hoppas jag på att jag kommer bli.

Nu har jag precis tvättat en maskin tvätt och gjort pannkakssmet. Så senare blir det pannkakor MUMMS!!
Men nu ska jag svara på lite mail..

Kommentarer
Postat av: Esther

Men jag tror det kommer att bli en säsong. Håller i alla fall tummarna för det.

Vore ju tråkigt om det inte blir något.

2010-04-17 @ 21:42:49
URL: http://esthersverrisdottir.blogspot.com/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0