Mycket trevligt

Hade en mycket trevlig kväll i går. Mikaela, Anna och Tina var hemma hos mig. Så drack vi lite öl. Och pratade om allt. En tjej kväll som alla behöver.
Mustafa höll på att skrämma livet ur mig. När han kom smygande. Hatar när folk smyger så där..

I dag ska jag njuta av min sista lediga dag. I morgon börjar jobbet. Elina ringde innan och sa att jag skulle börja jobba i morgon.. Ja visst det kan jag göra. Även om det hade varit skönt med lite mer ledigt. Men nu har jag inga pengar kvar så det är bara bra om jag börjar jobba nu :)

Så vi får se vad jag ska göra nu dem här dagarna innan alla aktivitetsguider kommer. OM DOM KOMMER. Fortfarande knas med flygen..

Kommentarer
Postat av: Malin

Njae, inte så mycket att göra, mest att invänta ett svar om vad som kommer hända och när något kommer hända med flygtrafiken!

2010-04-19 @ 16:10:45
URL: http://olssonmalin.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0