Mycket blandad dag

Var i väg och träffade Mikaela. Vi gick till Pause och drack te. Och pratade massor. Vi har aldrig träffats innan men det var inte en tyst minut mellan oss. Hel go tjej. Jätte roligt att träffa henne faktiskt. Sen gick vi på hamam. åå vad jag har saknar hamam. Så himla skönt var det. Så nu är man len och fin och 350 gram lättare ;) Nä blir nog många dagars häng med henne :)



Ja så det som gjorde att det blev en blandad dag. I bland funderar jag starkt på att gå ur facebook. För ibland kommer det bara dåliga saker med facebook. Skulle ju åkt till Side och träffa Sami. Som jag verkligen hade sett fram emot. Jag behövde en mys dag med henne. Men det blev ju inte så för jag fick ju inte sova i deras lojman (lägenhet) Så jag kände inte för att åka fram och tillbaka till Side 2 gånger eftersom jag måste göra det nästa vecka. Men så ser jag att en annan tjej som inte jobbar i Side är där och hälsar på en som jobbar i Side. Och vart ska hon sova? Jo o lojman? Så vad är det för skillnad?
Tappade just all glädje för denna säsongen och känner bara för att få den överstökad. Känns som jag skiter i det mesta nu och gör det jag ska på jobbet. Se till att alla får en bra säsong och sedan åker jag hem till min lägenhet varje kväll och är med mig själv.

Plus att i natt var det ju ett litet oväder så min bikini har blåst bort. Min bästa bikini. Beställde en lika dan och tog snabb leverans och hoppas att mamma hinner får den innan fredag så Katarina kan ta med den. Men ja får se.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag hade det superbra och som sagt aldrig tyst! hur trevligt och naturligt som helst :) ses snart!!! :D

2010-04-08 @ 14:27:47
URL: http://melvan.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0