Marknaden och stranden

I dag var jag tvungen att lämna tillbaka bilen. Ville inte det. Var ju grymt skönt att använda bil :) Och jag som älskar att köra.. Men det kommer fler tillfällen.. Inte sista gången jag hyr bil här :)


Efter jag och Mikaela hade lämnat bilen gick vi till tisdags bazaaren. Där jag självklart köpte jordgubbar. I dag fyndade jag också en stor handduk så nu har jag äntligen en stor handduk till stranden en lilla blev det i år :)

Sen gick vi vidare till stranden och solade och njöt. Å vad jag vill hinna bli brun innan alla andra kommer om 1,5 vecka. Men förhoppningsvis kommer jag väl få lite mer färg :)

Nu har jag suttit och försökt fixa lite grejor till Mustafas intervju. Som tur var kommer en som heter Sofia till Alanya snart och hjälper mig. Jag hatar som sagt pappersarbete. Och vill ju gärna inte göra fel.

Ska snart i väg till restaurangen och möta upp Mikaela. För i dag jobbar Mustafa länge och orkar inte sitta i lägenheten själv så länge.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag vet inte vad det är för papper men har du några frågor kan jag alltid försöka hjälpa dig:)

Tänk på att det mesta Svenska godiset innehåller gelatin från gris!!! så om din kille är muslim kanske han inte borde äta det... men det är ju många som inte är så noga nu förtiden.

Kram å hoppas det löser sig med dina papper!

2010-04-13 @ 20:29:43
URL: http://teresiagok.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Fan va mycket du skriver om den har Mikaela alltsa! ;) Haha

Kul att umgas med dig!

Kram

2010-04-15 @ 11:06:51
URL: http://melvan.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0