3 veckor

Tiden har verkligen gott sjukt fort. Har redan varit här i 3 veckor. Ibland känns det som en evighet ibland känns det som att det var i går mamma följde med mig till stationen. Vad har jag gjort under dessa 3 veckor? Det är ganska mycket faktiskt.
Har fått pussa på min älskling!
Myst med Maria på Sun Park
Fixat min och Mustafas lägenhet
Träffat alla nya guider
Vart med guiderna på flygplatsen
Vart på Alanyum med Maria
Shoppat massa till lägenheten
Fått träffa Mustafas bror
Vart i bergen med Mustafa
Solat och badat
Vart på möte med Elina och Johanna
Ätit god middag på sun park Marine
Gått runt i hamnen med älsklingen
Kollat på massa filmer
Ja jag har hunnit med en hel del små saker.

Och det bästa av allt jag har 3 veckor kvar innan jag börjar jobba.
Då ska jag ha hunnit
Åka till Side och umgås med min underbara sami.
Åka till Side för att hämta saker från Sverige
Gå till Marias butik i Side
Gå på hamam
Förhoppningsvis hinna träffa Maria B i Antalya
Åka till Belek och träffa Anniina och alla andra tjejer
Bad och sola ännu mer.
Åka till Pegasos Planet och se hur det ser ut
Följa med guiderna på olika saker

Så det är nog bra att det är 3 veckor kvar ;)

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0