Trött

Jag orkade inte upp idag va så trött ville bara vara hemma ligga i min säng och vara ledig.. men nej då upp och hoppa och börja jobba inte ledig förens om 4 dagar. Hade så grymt ont i magen i dag. Men kropp säger verkligen i från när jag jobbar för mycket och inte sover och äter.

Gick till V.V innan ett stilla restultat men det funkar.. Skulle följt med syster å kollat på hv som jag va väldigt sugen på. Men efter lite komentarer som sårades och min trötthet bara brast det. Jag ville bara hem och va själv.Sitter nu hemma och tårarna rinner.. tröttheten bara springer i kapp mig och jag skulle behöva vila.. Men jag vet att jag inte kommer kunna sova om jag skulle försöka.. Men snart blir det nog bra igen.

Har precis haft ett återfall och ätit lite av sådant jag inte får äta.. Men fan va gott det va..


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0