Så va denna dagen över

Ja då var denna dagen över och såg väll lite ut som dom andra..

Va på massage i dag hur skönt som helst va dum man är att man inte unnar sig det oftare.. Helt underbar skönt 50 min bara rygg och nacke precis va jag behövde… Sen va det jobb… En ganska ok kväll lite mycket folk men tiden rullade på.. Ska äntligen få jobba en dag till Mea ville byta och jag tackade inte nej. Fick en del tider hos H i dag med.. DOm undrade om jag kunde jobba julafton men vet ju inte hur mitt liv ser ut då så det kan bli mycket svårt surt annars hade det varit grymt bra pengar..

Nä nu ska jag faktiskt försöka och sova lite.. Ska ju jobba i morgon så..


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0