Nu jäklar

Ja nu ska jag ner det finns inget som ska stoppa mig.. minst 5 kg till spanien i alla fall.. Körde mitt första spinningpass på as länge i går.. det gick skit bra.. När jag satt där på cykeln och trampade fick jag för mig att jag vill köra ett yoga pass med.. Så jag bestämde mig om det finns ett yoga pass efter spinning ska jag ta detl Och det fanns det.. Så det blev ett Yoga pass hur skönt som helst var det.. 2 pass på en dag är inte dåligt.. Visst har jag lite ont i kroppen här och var men det är det värt =)

 

Ska snart i väg och luncha med Mea.. Mys mys sen blir det jobb. I morgon är jag ledig igen och då blir det bio med familjen och middag hos syster yster först..


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0