Ingen morgon tjej

Kan säga att jag verkligen inte är någon morgon tjej jag.. Hatar att gå upp tidigt… Höra alarmet ringa flera gånger och snooza och bli arg varje gång den ringer igen.. Är nog mer en natt tjej. Upp i dag och jobba dag. Jobbade med Mea i dag något som händer för sällan. Så skönt att jobba med henne.. Vi har haft en kanon bra dag.. Mycket skratt och glada miner som ger en mycket positiv energi något man behöver.. Va en sväng på stan och råkade handla en del på Gina i dag igen =) Fick Liza Marklunds bok inköpt också =)

Va en sväng hos mamma med på tapuwere mycket trevligt faktiskt. Skulle träna yoga i dag med.. men hann inte det.. Glömde verkligen av tiden tusan också.. men ska köra hårt i morgon i alla fall.. I helgen blir det ju en del dricka så jag vill inte gå till VV på måndag vågar inte det. Nu sitter jag själv i lägenheten och Jennie är i Hässleholm. Och bara för att jag får chansen att vara själv så hatar jag det.. Jobbiga känslor kryper på en och jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen så himla typiskt. Få ta och hitta på något så jag inte blir deppig i kväll. Ska se ett one tree hill avsnitt…


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0