Hemma kväll

Allvarligt!! Jag har 9000 kr i lön på mitt konto som jag inte har en aning om va dom kommer i från.. har verkligen inte den blekaste.. SJUKT!! Men det är väl trevligt det med =)

Skulle upp och träna i dag innan jobbet men som jag nästan visste redan i går så kommer jag inte komma upp och mycket rikitgt. Men fick en promenad till jobbet i alla fall. Va hos H tittade på film och städa lite… Sen mötte jag Mea på Wanys och tog en kaffe. Mys pys. Vi bestämde att vi skulle åka ut till beckis i morgon å laga mat och kolla på idol.. Love It! Kom också överens om att gå ut på fredag =) Trevligt trevligt.. Nu ska jag bara hoppa in i duschen ta en lugn dusch sen ska jag tända massa ljus laga lite mat och sitta framför tv:n hela kvällen.. Så skönt det ska blir. Älskar att sitta hemma en hel dag och nästa bli rastlös har inte gjort det på jätte länge.. Å kommer nog inte bli så förens 1 november heller tror jag.. men det är ju bra för då går tiden snabbare ju =) Å snart nov då jag åker…


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0