Fredags mys

Nu är det äntligen fredag och veckan avklarad och min sista lediga helg på 5 veckor.. Men det funkar och det gör inget… Fick ett tack av chefen i dag för den här veckan hon tyckte att jag hade skött mig kanon.. Och massa snälla ord =) alltid lika kul att höra. Jobbade en sväng hos H också.. Han blir alltid så glad av att se mig.. Det är så kul att jobba hos han när han vissar så mycket =)

Snart blir det det sista av sex and the city. The movie sen är all sex and the city över… Nice nice.. säng tidigt i dag med…. Somnade inte förens typ halv 4 i natt och upp kl halv 8.. Ska upp ganska tidigt i morgon med och träna tänkte jag… Måste ju bli duktigare ju =) Funkar nog ganska bra…

Saknar min Maria så himla mycket…. Hon betyder så mycket.. Och det är tufft att inte kunna ringa henne och bara prata.. Kan jag men kostar dock lite mer då… Och tänk om jag inte är hemma när hon kommer hem… Usch.. Vill så gärna åka till henne.. Hade varit så skoj… Varför kan man inte ha flera miljoner på kontot då???


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0