Beckis 25

Tänk er att gå på stan när det är höst marknad och man är bakis och irreterad inget bra alls. Gjorde det i går en snabbis och det va det värsta jag vart med om.. Hos H var det lugnt kollade på tv och så.. Men han jävlades lite i går och då blev jag lite små arg. Ska snart dit igen och jobba.. I dag kommer hans mamma med lite små nervös för det.. Men det blir nog bra. Hoppas tiden går fort bara.. Vill bara hem jobbat 6 dagar nu och har 4 dagar kvar att jobba.. Vill vara ledig nu… Måste städa ocskå. Jennie hade städat innan hon åkte så måste fixa lite så det ser bra ut tills hon kommer.. Men det få bli efter jobbet i kväll..

Festen i går då.. Efter jobbet i går va det dags att be ge sig till Maria där Beckis Mea Helené som jag inte sett på år och Jocke som jag heller inte sett på as länge va. Va lite små bakis sen dag innan och hade tänkt gå ut nyktert. Men fick lite öl och cider så va det kört och jag va i gång. Väl inne på krogen som är Sliver nu för hela slanten blev det visst 6 red bull vodka 6:or så nykter va man väl inte kan jag ju inte påstå. Men fy va roligt vi hade det.. Fick en glimt av S också å han gör mig alltid glad =) Dom flesta bangade så till slut va det bara jag och Beckis kvar men fy va kul vi hade.

När jag kom hem pratade jag lite med folk på msn.. Fick ett erbjudande om att åka ner till turkiet veckan som jag skulle ner och bara betala flygbiljet för 1500 och få bo gratis på hotell med all inclusiv. Fan också.. Jag vill men vet inte om jag har råd och om jag får ledigt.. Men ska allt fundera på det.

Nä ska väl hoppa upp ur sängen och klä på mig och sedan få i mig lite mat.


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0