Vänner

Så va denna dagen äntligen slut.. Skönt. En mycket lugn och skön dag på jobbet… Hade med mig en liten kaka och en annan sak till Frun. Men hon var inte hemma så nu sitter jag å äter kakan.. Tusan också jag som var så duktig hel dagen =/

Har en person som man hoppas att hon ska finns från det att hon föddes till det att vi dör. Att hon är den som alltid ska stå vid min sida. Vilja mitt bästa och alltid förstå mig. Ofta är vi vänner men ofta är vi ovänner också. Så har det alltid varit och kommer nog alltid att vara.. Min syster jag älskar dig jag hoppas att det kommer bli bättre mellan oss för alltid och inte bara i stunder.

Har vänner som man kommer i andra hand för. Och vänner som verkligen är vänner. Jag ska nu skita i dom vännerna som man kommer i andra hand för och lägga mer energi på dom som verkligen vill umgås med mig och som verkligen är mina vänner. Jag har hellre dom få vännerna och visa dom mer uppmärksamhet än ha en massa vänner som skiter fullständigt i hur jag mår och ser inte något intresse i att träffa mig. Jag reser snart i väg och hoppas på en framtid ett tag i alla fall i ett annat land. Då jag inte kommer befinna mig i Sverige, kanske dröjer ett bra tag innan man kan umgås. Jag hoppas ju på denna framtiden. Så jag vet vilka som verkligen vill träffa mig nu innan jag åker. Det är dom som är mina vänner. Så här är det nu! Jag har fått nog!!

I morgon ska jag träffa Mea Nikki å Marika. Ska bli trevligt.. Ska försöka träna med. Sen har jag en tanke. En tanke jag har funderat på dom sista dagarna. Jag ska bara tänka igenom det ordentligt innan jag gör något jag ångrar. För jag orkar inte ha det så här längre. FÖRLÅT!!


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0