Tråkigt

Jag vet att jag behöver lite tid då jag inte gör något. Har haft några kvällar nu men skulle behöva en hel dag.. men dom här kvällarna jag har skit tråkigt och blir utråkad.. Är så van vid att ha något att göra så jag blir utråkad efter någon timme.. Men skönt är det också. Har suttit och läst massa om Service & Co. Ja tankarna snörra fortfarande men det är inte det att jag inte vill utan massa annat.

Har gjort en sak som jag hoppas någon blir glad för. Det tar bara tid innan detta visar sig. Vill att det ska bli av nu.. men snart hoppas jag att jag kan göra en tjej glad.

Jag saknar Maria så sjukt mycket. Jag behlver henne verkligen här hemma. Jag vill vara hos henne och finns för henne där borta.. Varför ska det va så dyrt att åka till Australien? Hade det varit billigare hade jag åkt ner på en gång. Är det meningslöst att åka ner 2 veckor? Va skulle det kosta??? Vill hålla om henne om bara för en minut. Vill uppleva dom dagarna vi hade i Gbg i sommras.. Dom bästa dagarna ever. Då vi pratade om allt och njöt av varandra.  Maria du är bäst!!!

Nä kolla lite på Grey´s kanske


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0