Spanien

Ja nu är det mindre än en månad kvar. Och jag läntar. har fort farande blandade känslor. Men mest positiva. Hör bara bra saker om denna utbildningen och detta jobb. Men jag ska allt visa mig själv att jag kan.  När jag åker kommer jag uppleva, lära och finna. Jag vet inte vad men det återstår att se. Jag vet heller inte när jag kommer att komma hem. Kursen pågår en månad, sen om jag klarar det så ska jag jobba som reseledare. Men får se hur det blir, jag tar ett steg i taget. Det första provet är den här månaden i Costa Brava. Sen vet jag inte var det bär av. Malta? Turkiet? Grekland? Eller kanske tillbaka till Sverige.

Jag tar det som det kommer. Jag är impulsiv. Jag är läskig. Jag är ung.

Men jag behöver detta. Och jag kommer nog att växa mycket i mig själv. Men jag kommer sakna min familj, Bambam Mea, Nikki Maria och till och med Marikas sjuka humor =) Men jag kommer hitta så mycket nya vänner.  Men mina vänner här hemma kommer alltid att finnas och jag kommer komma tillbaka. Jag kommer få uppleva så mycket och kanske till och med hitta mig själv.. Snart är det dags för något jag har velat göra så länge. LÄMNA JÖNKÖPING!!!


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0