Inte så många timmar kvar

Så var man tvungen att gå upp tidigt i dag för att gå till Gyn på cellprovtagning.. mindre skoj men nu är det gjort. Får vi väl se om jag har tur eller otur!

I går kom M in på msn och började prata med mig. Skrev att han saknade mig och ville inget hellre än att jag skulle komma ner igen och ge han en chans att han ångrar det han sagt och gjort. Att allt varit så konstigt… HAHAHA tror han på det själv eller? Inte en chans att jag skulle vilja det.

Så va det dagen kommen dagen jag ska tatuera mig ska snart in i duschen och sen i väg med bror på lite äventyr. Sen ska jag möta upp Angie och så går vi dit =) nervös? nej inte ett dugg. Blir det när jag hör ljudet.


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0