Hur svårt ska det vara

I går hade jag och Nikki en liten mysig tjej kväll med lite vin och shushi ansiktsmask och pratade om allt… Jag älskade denna kvällen. Jag gjorde väl kanske ett misstag men. Tror inte jag ångrar det utan nu vet jag bara att det ite var något. Det fanns inget. Men hur svårt ska det vara och bara säga det. I stället för att skita i och svara på ett sms.. Ta en vit nödlögn i stället.. Så man kan sluta fundera på allt.. Varför är killar så jävla fega?

Nu gäller det bara att glömma det och gå vidare.. Har ju faktiskt något annat att se fram emot.. Och jag behöver nog komma i från va kärlek heter ju nu och bara leva livet.. För det är det jag ska göra… Jag har ju sagt hela hösten att jag inte ville träffa någon så nu ska jag håll mig vid det. men förlåt alla som umgås med mig just nu att jag är lite off. men det är en massa i mina tankar just nu…

Men på lördag är det fest igen =) så nice.. sådan party prinsessa är jag allt =) Ska bli sjukt nice.. men först i morgon blir det tatuerings dax =)


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0