Höst vinter

Ja när man slutade skulle man ut i regn och snö blandning. Inget roligt alls och inte lite regn heller.. Men äntligen hemm sitter jag i soffan i mys byxor finns det något bättre??? Nu sitter jag och funderar på om jag ska ta tag i och plocka iordning eller leka med min nya mobil eller gå och lägga mig.. Jag borde verkligen plocka i ordningn vet inte när jag ska hinna det. Å snart kommer Jennie hem med.. Men samtidigt vill jag leka med den nya mobilen och samtidigt är jag sjukt trött.. Hmm får fundera lite till =)

Sådan glad överaskning fick jag i dag när Shirin sa att vi öppnar 11 på lördag. SOV MORGON! Och då orkar jag med att festa hahaha så nice.. Kort helg hela helgen.. Men i morgon är jag ledig. Då blir det ett besök till mormor träffa henne innan jag åker hade jag tänkt..

Nä det blir lite plock nu..


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0