Glömde

Kom på att jag skrev Bebis i förra inlägget men glömde skriva varför =) Har varit inne på den där roliga sidan där man kan se hur ens barn kan se ut med sin blivande eller någon.. Kollade en hel del killar fanns en sbebis som blev hur söt som helst.. Så nu ska jag få han så vi kan göra barn hahahah

Jobbat i dag.. Värsta flum dagen. Marika är ju sjuk. men ack va jag tycker om henne har så grymt trevligt ihop. Trotts att hon alltid taffsar på min bröst =)

I kväll blir det lugnt och skönt. Känner att jag behöver det.. Börja känna mig lite febrig och då ska man vila så det går över.

Bara en vecka kvar till jag fyller år JIPPI =) å snart bara en månad kvar tills jag åker.. Pratar men en del som ska ner och nu längtar jag efter detta hur mycket som helst.. Fatta vi ska gå på en F.C Bercelona match. Hur grymt är inte det då.. LÄNGTAR!!!


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0