Död

Kan man säga att jag är helt död.. Mina ögon vill bara va stängda och jag vill SOVA!!! Jag är så sjukt trött.. Galen kväll i går. Och kunde inte verkligen inte sova i natt.. Och sen upp tidigt och jobba… Hur lugnt och skönt som helst på jobbet.. Men efter 12 small det bara till och det blev kaos. Fick verkligen känna att jag levde… Nu vill jag engtligen bara ligga i sängen och sova och tycka synd om mig själv och kolla på film och äta massa onyttigt.. men nej då ska ut och festa i dag igen. Men det ska bli grymt trevligt. och får väl sova i morgon kväll i stället!!!

Men fan va jag hatar min tankar just nu.. Jag tänker för mycket och jag vill bara få det gjort nu så jag slipper tänka på det. få det klart och veta lite va som kommer hända med mitt liv… Har alltid tyckt att det varit skönt att inte ha framtiden bestämd men lite vill man ju allt ha… Jaja om ¨ca en månad vet jag hur jag känner.. Och om 2 månader är jag utbildad RESELEDAER =)

Nä nu ska jag ta en powernap…


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0