Bebis

Som sagt så fick jag ju resebeviset och den sista infomartionen i går. Så nu är det verkligen inte lång tid kvar. Och jag är nervös. Och alla tankar som vanligt snörrar i huvudet på mig.. Men detta är så typiskt mig så jag vet att det kommer bli bra.Och va ska man packa för en hel månad??? HJÄLP!!!!

NU hoppas jag på ett slut på hela den här historian om han. Jag vill inte höra hans namn igen. Har ränsat ut allt med hans tjej konstigt nog och jag hoppas det inte kommer upp mer skit.. Men jag tror att det är påhittat en massa. Seriöst GE UPP!!

Jobba i dag då och 7 dagar så trevligt.. Men först ska jag till gymmet hade jag tänkt.. Egentligen vill jag bara ligga i soffan tills jag börjar.. Har sjukt ont i huvudet men jag måste köra stenhård träning nu tills jag åker tänkte jag…


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0