Är så trött

Upp tidigt i morse efter att ha svårt att sova. Inte roligt. Och jobba med en som kör med en hela tiden mindre kul. men skönt att sluta tidigare.

Kollade på hv matchen. Gött kämpat Hv äntligen vinner dom lite.. Synd att Liv inte stod i mål bara… Sen firade vi mig och mamma det va syster chrille bror mamma pappa mormor och farmor. Så underbar familj har jag. Jag älskar dom. Så skönt att umgås med dom i dag verkligen något jag behövde. Kollade på Sverige -Portugal ganska seg match och Zlatan grymt onödigt att få gult kort och inte få vara med på nästa match. Men jag fick öppna packet i dag =) Fick min fina resväska och en dataväska och sen en burk. Love it.

 

 

 

I dag hände allt en kompis behövde mig en annan ville att jag skulle följa med ut och festa och en annan ville att jag skulle komma hem och sova hos personen i frågan. Jag ville göra allt.. Men när jag vilade ögonen lite så somnade jag och vaknade inte. Förlåt alla att jag inte hörde av mig.. men fy va sjukt trött jag va. Är fortfarande dödstrött så ska fortsätta sova…


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0