Vad hände

Fan vilken kväll!!!

Jag hade så sjukt roligt hela kvällen.. Så galet vi var inne på sliver vid 11 och var där tills det stängde och tiden gick sjukt fort har ingen aning om vart den tog vägen. Allt var galet jag var galet alla underbara människor var där… ville inte att kvällen skulle ta slut. Ville stoppa kvällen paus tiden och leva i den. Jag vill inte åka från Sverige när allt är så grymt skoj.. Och va gjorde jag i går.. Jag är då allt en bitch.. Men fan va skoj det var. Dansade as hell och har fan as ont i benen i dag =) men det var det värt =)

Nu sitter jag och mår lite små illa.. Och ska snart till jobbet. Min sista dag på claras. Fan 3 månader gick så sjukt snabbt.. Och så slutar man på Claras för andra gången.. Visst är det jobbigt ibland att jobba där. Men jag älskar detta stället. Alla stammisar alla man flörtar med =) alla jobbarkompisar! Vi har så sjukt roligt… Fan att behöva lämna allt det. men jag kommer tillbaka.

Fan jag var tvungen att göra något jag inte ville.. Har letat efter min ring som är GANSKA så dyr och har verkligen inte hittat den. Hade den senast när jag var hos och jag tror fan att jag har tappat den där. Så var tvungen att maila han.. Det kändes sjukt jobbigt. Men måste hitta den.. Någon som sett den???? Min ”förlovnings ring”?

Nä bäst att fixa i ordning sig för att jobba sista passet. Kom in alla stammisar i dag och säg hejdå vetja


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0