Va ska man säga

Så har sista veckan gott och det är bara helgen kvar.. 2 hel dagar kvar sen sitter jag på tåget upp Stockholm och Arlanda. Där jag ska träffa Jessica för en fika och sedan träffa alla andra. Och sedan blir det flyget. Det känns skönt att jag och Jessica får dela rum att vi vet att vi får det =) Allt blev så mycket bättre.. Och vi båda känner att vi vill träna lite där nere.. Så skönt.. Så kanske man inte går upp för mycket plus att vi är 2 på det.. Kanon bra.

Samtidigt som allt känns så bra.. Känns allt så förjävligt.. Så jävla hemskt.. Jag vet det är bara en månad.. Jag kan göra va jag vill sen.. Men jag har ångest jag har mega ångest. Jag har så många tankar i mig just nu.. Så mycket jag vill ta reda på.. Men jag vet inte om det finns något att ta reda på. Jag är en människa jag inte brukar vara just nu.. Jag gör saker jag aldrig skulle göra annars…

Ibland blir man riktigt förvånad. Man fattar inte och hur mycket man än funderar på det så förstår man ändå inte. Jag tänker inte tänka mer på det utan det får bli hennes misstag hennes förlust. Mer kan jag inte göra..

Väntar på att Nikki ska sluta.. Behöver henne i kväll… KOM NU!!!


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0