Super sjuk

I dag har jag haft sov morgon till 2 hur skont som helst men vaknade av att mamma ringde vid halv nio.. men det gor inget det var skont att fa prata med mamma… Hander ju inte varje dag precis. Men det finns verkligen ingen tid till det.. I dag nar vi har sov morgon till 2 sa var jag tvungen att tvatta och gora saker pa datorn for skolan och sedan maste jag plugga.. Vid 2 ska vi har 8 timmars lektion vi ska gora en uppsattas pa 5 sidor… En ganska svar sa.. Ska snart till kopcentrum och kopa massa saker sa vi kan halla oss vakna… Men i dag kan vi sitta ute i solen hela dagen och njuta och det ar ju inte fel…

I gar hade vi en show kvall sa kul.. Det behovdes efter allt plugg…

Jag har det som vanligt kanon bra.. Dock borjar jag bli valdigt sjuk… men det ar ju alla sa det ar ju inte sa kontsigt…

Skont att hora i fran er dar hemma att det ar bra med er alla.. Tanker pa er massa.. Och skulle gora mycket for att sitta med er och njuta av erat sallskap for en dag…. Men nu har halva tiden gott sa snart far ni dras med mig igen =)

Hoppas alla ar laddade for en riktigt party kvall hos mea nar jag kommer =) for det ar jag =)

Na dags att satta i gang med plugget igen.. Kan inte alla vanner skriva ett mail av vad som hander hemma hos er.. Vill veta hur ni mar.. Vill veta allt… SNALLA =) skulle bli sa glad…

Ut i solen nu och njuta.


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0