Sista dagen på Claras

Så har man jobbat sista dagen på Claras igen och det blir nog inte sista gången heller =) Fan trivs riktigt bra där nu… Hur skönt gäng som helst. Och det är underbara kunder ”ibland”  Speciellt i dag.. Garvade rätt mycket åt Mats komentar… Efter jobbet så åkte jag Nikkik å Jennie till Max och åt.. Gissa vem som stod framför oss i kön. Carola Häggqvist det ni.. Å jennie den klanten säger saker högt… =) Det va grymt gott med mat då. sen har vi haft en myssig hemma kväll.

Jag är lite rädd för det som hände i går.. För det är just det vad hände i går??? Det är inte bra det här.. Men det jag vet det är att jag hade sjukt skoj i går i alla fall =) Och på lördag blir det fest hos Lisa =) Så nästa helg blir det FEST!!!!

Nu i veckan kommer jag ha så sjukt mycket att göra.. har en ens börjat packa något.. Va tusan ska man ha med sig.. Måste börja tänka på det där nu… Men jag orkar inte just nu.. Den är lite jobbig faktiskt. Men i morgon blir det först tandläkaren. Sen ska jag träffa Beckis å Alexander och sedan en fika med Malin. Förlåt Jennie för att det ser ut som det gör här hemma just nu.. Jag ska städa upp allt… FÖRLÅT!!!

Nä dags för den efterlängtade sängen nu.


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0