Jag alskar mitt liv

Tiden bara springer i vag har nere.. I morgon har halva tiden gatt och det kanns som man bara har varit har i 2 dagar.. I fredags var vi pa spansk afton.. mindre roligt men vi gjorde det till en fest… Den har gangen var jag som jag brukar vara hemma.. Och hade sjukt roligt… Kom hem vi 6 pa morgonen och sedan upp pa lektion som borjade 8… Da sov jag nastan pa lektionen stande.. Fy tusan va trott jag var… men det var bara att halla sig vaken.. Har nu gjort examen i forsta hjalpen sa nu kan jag allt om forsta hjalpen… =)

Hade ju tankt lagg in lite bilder.. men har vaerkligen ingen tid eller ork till det… Jag o jessica har tagit ca 1200 bilder nu.. men Jessica har lagt upp lite.. sa om ni kommer in pa hennes facebook sa kolla dar hon heter Jessica Lofstorm.. Men bilderna kommer komma upp nar jag kommer hem annars..

Men som jag skriver i alla blogg in lagg sa trivs jag sa sjukt bra.Jag som trodde att jag skulle ga ner har nere. Kan ju saga att jag hade sjukt fel… Jag gar bara upp.. Ater jatte konstigt och for att halla oss vakna sa ater vi chips och godis. Men men.. vi lever ju livet har nere sa det ar det vart..

Hade varsta mardrommen i natt att jag var tvungen att aka hem.. Och det var sjukt jobbigt… Jag vill inte det…

Ska snart i vag och ata den extremt goda buffe maten eller inte.. sen blir det plugg… Bara plugg hela tiden.. Men det ar sa mycket vart det =)

Hoppas ni alla har det bra dar hemma…


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0