Hjalp

Sa har man snart varit har i en vecka..

Mar mycket battre nu. men tar det lugnt med alkoholen.. Vi var ute i gar men var nykter hela kvallen… Duktigt av mig va =) .. Tanker inte missa mer… Men i morgon ar det Black and white party.. Fa se hur jag gor da..

I gar nar vi hade lektion kommer ledarna in och skriker pa oss att slanga oss ner pa golvet.. Och jag och Jessica rakade skratta sa fick vi gora 10sit ups. Varsta millitar grejorna.. sa var vi alal tvugna att ga upp till poolen och ha gympa typ… !70 elever… Men sjukt kul va det alla ledarna ar helt galna… =) Vi sitter verkligen och har lektionen i 12 timmar och mer dar till ibland… Helt sjukt. Vi ska ha ett transfer praktik pa mandag och jag ar sjukt nervos… Jag vet inte hur jag ska skriva… Men det blir nog bra till slut.. men just nu har jag sjukt mycket angest for det… Som sagt var vi ute io gar pa Buddha.. Riktigt roligt.. alla ar verkligen underbara manniskor. och vi har sjukt roligt… Jag vill verkligen inte aka hem.. Jag ska klara detta sa ar det bara.

Som jag skrev i forra inlagget sa gick vi pa kol.. Det va riktigt roligt. och det kandes inte alls.. Det var riktigt coolt skulle kunna gora det fler ganger.

I dag har vi har forelasning om salj. Och i kvall ar vi lediga.. men den duktiga plugga Zandra ska plugga pa en lordag… Det ni… Men det ar ju mega fest i morgon…

I dag och i gar har det varit 25 grader och har suttit i solen och solat en massa. Hur skont som helst… Jag klagar inte nar jag vet att ni har det regnigt och ruskigt hemma. Men saknar er lite dar hemma allt.. Och hoppas ni inte har for trakigt utan mig ;) skojar bara..

Var ut i gar bland spanjorer och jakla va snygga dom ar.. Beckis du hade ratt. Jag tror jag allt ska ta och ragga upp en har snart =)

Ja det finns massa att saga.. men jag har det kanon bra.. Ska forsoka lagga in lite bilder snart… Jag och jessica har tagit ca 300 bilder an sa lange… Men nu blir det plugga och lite buffe.. och en tidigt god natt.


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0