Du är värd så mycket bättre

Alla säger det hela tiden. Du är en underbar person Zandra du är värd så mycket bättre än han. Han är inte värd en sådan person som dig. Men vem är värd mig då??? Jag kanske inte är så underbar som alla säger. Jag har levt singel livet ett tag nu och jag har trivts skit bra med det. Och jag borde verkligen nu också leva singel. Och jag letar verkligen inte efter ett förhålland just nu. Men ändå saknar jag den där kärleken. Någon att älskar någon att bry sig lite extra om. någon som håller om en och håller en i handen pussen en och säger fina saker. Jag saknar det så oehört just nu! Men varje gång det börjar nära sig något så blir det inte längre en det jag kan vara utan. För några veckor sen var det en kille som sa så fina ord till mig. Ord jag ville höra. Visst vi var full. Men ord man inte bara säger. Men det var tomma ord. Ord som inte betyde ett skit. Men för mig betyde dom något.

En dag hoppas jag att jag hittar den jag söker. Hitta den som kan ge mig all den kärlek jag behöver och någon jag kan ge all den kärleken jag har att ge. Någon som är värd mig. En dag hoppas jag han kommer in i mitt liv och jag slipper bli sårad igen!


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0