Baby

Tack Maria vi är verkligen ett bra team allt blir så bra när vi har pratat.. Va skulle man göra utan dig… Fixat lite små saker i dag som banken och forex… Det börjar bli klart allt nu!! Nu är det bara packningen kvar det är väl inte så mycket =) eller jo en del faktiskt.. Jag fick reda på i dag att jag och en annan tjej får dela rum om vi vill.. Så Jessica vi ska vara rumskompisar i en hel månad =) SÅ nice…

Är med syster nu träffa henne lite innan man åker mer… Har ätit lunch och ska kolla på lite film nu.. Mys pys i kväll blir det fika med Jennie och sedan bio.. I morgon åker hon så i dag blir det sista dagen man ser henne… Har en del att prata om, om lägenheten och allt.. Har en del at funderar på efter att jag kommer hem.. Usch men det skjuter jag fram till den 11 dec.


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0