1:a klass

Äntligen är man på väg.. Tåget från jönköping var ju själklart inställt så mamma fick köra mig till Nässjö men fick ju lite längre tid med mammsen då =) Men nu sitter jag på X200 1:a klass med massa äldre fin komstym män. Men hur skönt som helst att ha internet då kommer tiden att gå så mycket snabbare kan jag tänka mig. Här ska jag sitta i 2 timmar till. Mamma har nu fått min blogg adress ska ju försöka skriva va som händer där nere… Så bäst att inte skriva för mycket ;) mmm inte lätt när det gäller mig som älskar att skriva ner mina tankar..

Som just nu går huvudet på högvarv.. Och jag önskar att när jag kommer ner till spanien att alla tankar ta en paus. Jag är så nervös.. Jag är så rädd.. Jag vet inte vart jag riktigt är på väg med mitt liv.. Men om en månad tror jag att det mesta är uppklarat.. Nä ska ta och vila ögonen i några minuter nu.. Är inte van vid att gå upp så här tidigt.. Jag förstår inte varför täcket är extra lent och mysigt i sängen när man MÅSTE gå upp.. Och det kommer bli en lång dag med en massa nya människor… Men skriver nog igen innan jag byter tåg…


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0