Vad händer i mitt liv?

Va händer i mitt liv? Varför händer allt mig? Från och med i dag ska jag aldrig mer dricka. Jag gör ju bara konstiga saker. Som alla gör och ångrar dagen efter. men jag kan inte hållapå så här. Jag klarar inte av allt dagen efter. Så från och med nu ska jag bara va nykter och bli en tråkmåns som ska va hemma varje helg. jobba varje helg om det finns möjlighet. Jag ska i ide nu fram till att mitt liv har ordnat upp sig.
på något sätt vill jag bara flytta här i från. flytta i från alla problem.till en plats där ingen känner mig.
Jag vill börja om. Snälla hur ska jag göra?

För övrigt så va kvällen underbart trevlig i går. 15 tjejor var av 5 syskon par och sing star kunde ju inte bli bättre. Synd bara att alla inte va på samma ställe bara. eftersom vi aldrig syns längre kunde vi ju hålla ihop. men finns väl andra viktiga personer. hade Mia i alla fall som är helt underbar att ha i närheten. varför bor hon inte här längre. DUMMA henne. men va riktigt seg på dagen, men nu vet jag att det funkar med återställare =) för blev sjukt taggad till slut.
ikea after worken va mycket trevlig men allt blev lite lustigt. tappade min baksida på mobilen och har fläskläpp. men så kan det gå ibland =)

Ångest inför morgon dagen också. Ingenting hände men som vanligt snacka alla bara en massa skit. VARFÖR ska folk ALLTID lägga sig i? men så är det väl med alla. 

så idag kommer bli en skit jobbig ångest söndag. men ska åka och hälsa på emelie å Lii snart med syster skönt att tänka på annat. Vet hur det kommer bli i kväll när jag går och lägger mig. Längtar inte
jag är ingenting utan dom

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0