träna

som vanligt som alla andra söndag när man ska upp halv 5 på måndagen så kan man inte sova. fan va jobbigt det är. men va ovanligt pigg ändå i morse.
fick för mig att träna i dag med. fy fan va skönt det va. å kan jag bara inte veta det varje gång innan jag ska träna. 
gick 90 min på rullbandet nästan 1 mil. det va skönt kommer nog dock inte känna mina ben i morgon.  men skönt va det.
hoppas jag kan gå i morgon så jag kan ta en till runda på bandet.
va på viktväktarna i dag med hade gått ner 1,2 kg så himla skönt =)

känner att i fredags så är det så många timmar som saknas jag vet inte om det är normalt att inte komma ihåg ett skit känns som det va något annat än sprit som gjorde det. jag vill så gärna veta va som hände i 4 timmar? det känns så sjukt

i morgon ska jag träffa vickan å mea ta en fika träffa vickan innan hon åker =/


See U

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0