Ont i magen

Känner inge glädje just nu.. Allt känns tugnt tråkigt och hopplöst.
Jag vill prata med han hela tiden. Känner att vi aldrig fått pratat ut ordentligt.
Men jag vet inte om jag vill det heller.
Har ont i magen hela tiden när jag tänker på hela historian.
Varför hände allt? Varför blev allt så fel?
Kunde det ha slutat annurlunda? 
Jag vill veta men ändå inte. Ska man våga fråga sådant?
Varför kan jag inte bara glömma allt.
Förlåt alla att jag inte är på topp just nu. Men har ingen glädje i mig..

Jag behöver verkligen någon som håller om mig å säger att allt kommer bli bra att allt löser sig.
tårarna har blivit för många och ensamheten för tung. 
kärleken känns så långt borta. 
Står det i pannan på mig att alla ska såra mig?
När ska jag få va lycklig.


SEE U

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0