Ny mobil

Känner mig duktig i dag =)
när jag vaknade åkte jag ner till gymmet och tillbringade min söndag morgon på gymmet i 2 timmar.
så skönt va det. man blir verkligen så mycket piggare hela dagen efter lite träning.
sen åkte jag å syster och kollade på tapeter har nu bestämt mig för vilken jag ska ha. så hoppas chrille kan göra det snart. den här hade jag tänkt som fond vägg i sovrummet
image94

sen förlängde jag mitt abonomang så jag äntligen fick en ny mobil


sen åkte jag å syster yster å åt på Jensens Bofhaus så jäkla gott är det. och personalenär så grymt trevliga där.
hela dagen har bara rusat i väg. å snart e det måndag =(

Måste kila 

SEE U

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0