Dålig stil

det är ca 30 st som läser min blogg varje dag och bara 2 skrev.. dålig stil =/

varför blir vi tjejer alltid sådana tofflar? jag fattar inte. säger att man ska göra en sak sen så får man reda på att dom ska va med han i stället. blir tokig. hoppas aldrig jag blir sådan. men tror nog att det finns chans för det. FAN

helg å ledig så sknt. hade velat jobba söndag men dom hade bara övertid på lördag å då kunde jag ju inte. 
lite surt hade verkligen behövt pengarna. men ska ju va barnvakt å Ida å Agnes som jag inte alls känner för. men har ju lovat.. men kan nog bli myssigt. 

nu är det dags att glöm. jag vet va han vill och vi vill inte samma. dags att glömma den jag har fått upp ögonen för. som vanligt. hur länge ska man hålla på så här? när blir det min tur? killar är svin speciellt han. så varför skulle jag ens bry mig? jag vet ju va han går för. fy bubblan

See U

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0