Vad händer

Mycket skumma saker som händer i dag alltså.

En mysig julfrukost på Claras.. Jätte trevligt var det. Innan dess fick jag samtalet jag inte ville ha. Jag visste det. Min vanliga otur. Och efter det får jag ett annat samtal om att en tjej har hittat mitt körkort som jag tappade bort i lördags. det sjukaste med det är att hon hittade den på hermansvägen. Va fan gjorde mitt körkort där? Jag var inte ens i närheten av hermansvägen i lördags. Mycket skumt. Sen ringde jag min bror för han skulle kolla hur mycket pengar jag hade på kontot så säger han 10000 jag VA?Då har jag fått en lön på 9000 men jobbade ju inte ens i November så vet inte va dom pengarna kommer i från. Andra gången det händer i år. Måste ha en hemlig beundrar som betalar in en summa ibland ;) Mycket lustig dag alltså.

Men roligaste i dag var nog när jag och N skulle försöka fånga en av katterna i dag. Båda lika rädd för dom störda katterna.. Vände upp och ner på hela lägenheten tror jag :)

Va på stan och inhandlade dom sista julklapparna med. köpte en perfekt julkapp till M som hon fick innan ;) Var också oc köpte perfekta BH:ar. Dyra men dom satt skit bra och rätt storlek och allt. Men fan va snoppen man blir när man se kupan alltså :)

Nu sitter jag hos mamma och pappa och väntar på julmat ;) mumms


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0