Sj måste hata mig

Nu när jag skriver.. så vill jag inte ha med åäö det känns konstigt att använda dom nu ju =)

Blir ett kort inlägg just nu.,.. men sitter till slut på tåget hem till jönköping… missade första tåget så fick köpa en ny biljett… och det känns skit… sj måste verkligen hata mig alltså.. plus att internet är skit seg här och att det inte finns något el uttag… Sj hatar mig och jag hatar sj…. så aldrig mer tåg.

men som sagt på väg hem och det känns förjävligt.. gråtit som en tok i dag… men fick i alla fall ettbrev på bussen… ska på en andra interjuv.. känns helt ok.. jobbigt bara att få vänta lite till innan man få veta va som händer.. men några av mina vänner fick inget brev så jag få vara nöjd.. =)

ska skreva mer sen när jag kan ladda min dator.. och lägga in en massa bilder =)


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0