sista dagen

Sa var man inne pa den sista dagen. dagen men lange int har langtat till.. dagen som kommer vara extremt jobbig for allt gor man for sista gangen pa service & co. Jag vill verkligen inte lamna detta liv. Jag alskar detta.. Men det mastes.. Och visst ska det bli lite skont att fa komma hem. en stund i alla fall. =) Sjukt nervos for interjuvsvaret i morgon bara.

Men nu ar alla examen klara och i dag ar det bara diplom utdelning och show och fest kvar.

I gar var det sa sjukt mycket fest. Gick och la mig halv sju i morse och sedan upp kl 8 for lektion. Sa nu ar jag sjukt trott. Och jag har ingen chans att fa sova pa hela dagen.. detta kommer sluta sa illa kanner jag =/ men det far det vara vart. kvallen eller natten i gar va det roligaste pa hela skolan. alla va ute alla va glada alla var full. var fortfarande full nar jag vaknade i morse. men borjar nyktra till nu =)

Kommer sakna manga har pa skolan. Och vissa inte alls. vissa man kom namre fran borjan ar man inte lika mycket med langre utan hittat nya.. men vi ar som en stor familj och jag kommer sakna detta. att ha vara hotell dorrar oppna sa alla kan ga fran rum till rum. halsa pa alla till frukosten. sitta i solen pa siestan. ga ut pa krogen och kanna som en stor hemma fest for alla kanner alla.. alla roliga komentarer och fylle saker som hander. skvaller varje dag.. ja det ar mycket som jag kommer sakna. men ocksa vissa saker jag inte alls kommer sakna…

Men allesammans i morgon ar jag hemma i sverige och da kommer jag beratta allt och ni kommer fa se alla bilder..

Mea hoppas du far en kanon bra dag..


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0