Okej

Jag fryser som en tok. Kom precis hem från en borta match. Och har fått gå i kort klänning hur långt som helst.. men det var kanske värt det. Fast jag nu vet vad jag har han.. men det känns otroligt bra.

Jag har fått höra att folk tar illa upp att jag skriver vad jag tycker och tänker om vissa saker. Och jag tar in det och ska inte skriva så mycket om det längre. men att folk gå runt och säger att jag pratar skit om mina närmaste vänner gör mig förbannad. Ta det med mig i stället.

Så till går dagen. Var sjukt otaggad ett bra tag.. men efter ett tag så vände det och jag blev party prinsessan igen. Hade sjukt trevligt. och ja jag hade sjukt trevligt på o´lerays. Och mina vänner fick mig att vilja vara hemma igen.

Jag kanske har varit hård när jag skrivit så. Men mycket beror det på att jag vill inte trivas hemma. För då är jag rädd att jag inte kommer komma i väg igen. Jag trivs inte i jönköping. Men det beror inte på mina vänner. Det beror på mig och själva staden. jag vill komma hem ill jönköping och ha det roligt. men jag känner inte alls för att bo här.

ska in i duschen innan nikki baby kommer. skriver mer sen


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0