Nyfiken

Ja så var denna söndagen också slut. Dagarna bara försvinner. Men det är kvällarna som är jobbigast. Då jag är sjukt seg på dagarna och sen när kvällen kommer är jag pigg och kan inte alls sova.. Jobbigt

Jag är sjukt nyfiken på vilka det är som läsern min blogg. Dom senaste dagarna har det legat på 50-70 st. Och alla sök ord som folk har sökt för att komma in på min blogg. Nu är jag nyfiken.

Det var så oerhört skönt att sola in. Somnade i solariumet och att få lite färg hur skönt som helst.

I morgon är det en fullbokad dag igen. Konstigt att man alltid lyckas men det är skönt. Jobbigt att behöva gå upp vid 9. Ska göra naglarna till nyår i morgon. Så skönt att jag fick en tid för det. Se var vi hittar på för roligt i morgon. Sen ska jag på stan med Mea och sen ska jag försöka fixa andra små saker.


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0