Lördag

Hade en hel bra lördag faktiskt..

Som sagt först var jag med M och mös och drack kaffe. Sen kollade jag på när M och killarna körde rollspel. Gryt trevligt faktiskt. Sen kom jag hem träffade J i 20 min. Sedan vidare till L och så kom N och mycket trevligt var det där. Senare åkte jag och L till olearys inte så hemskt mycket folk. Men vi hade det trevligt. Sen kom M och hämtade oss och vi åkte vidare till E och killarna. En mycket lyckad kväll faktiskt.

I dag blir det lugnt ska snart i väg till atlantis och sola lite. Sen kanske en fika med M och sen ska jag umgås med J. Bara hon och jag. Ska bli mysigt.. Få se vad vi hittar på.

Å snart är det nyår. Ska bli grymt trevligt faktiskt. å efter nyår börjar jag som så många andra det nya livet. HAHA Ska i väg och köpa träningskort och stå och träningas på gymmet med alla andra som tränar som tokar i början. Men jag ska lyckas..


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0