Lika rastlös som vanligt

Jag tror jag dör av rastlöshet.. Jag måste ha saker att göra hela tiden. Saker att se fram till hela tiden. Det är sjukt jobbigt och speciellt när man är arbetslös. För då känner inte alla lika dant. För dom är trött efter jobbet medans jag har världens energi. Lite synd om ens vänner då ju =) Men ska faktiskt köpa träningskort nu och ska fan bo på friskis. Jag hoppas det blir så i alla fall. Jag måste börja träna. Jag har lagt det på is så länge nu. Och jag älskar ju att träna SÅ NU JÄVLAR!

Satt och började kolla på Love Guru men fy va verkligen inte på humör för den filmen. Ska snart i väg med L å M till E. Är så sjukt rastlös så något måste jag göra..

Kollade på min mobil nyss hur många sms jag har skickat sen jag kom hem från spanien i 2,5 vecka det är fan 1300 sms.. det är galet kan tro att det fan är det ända jag gör.. men tycker det är så sjukt tråkigt att prata i telefon just nu så mycket skönare att smsa.

Fick reda på att jag ska till danmark 2-5 januari. Så jävla roligt. Ska först ner till köpenhamn en natt sen vidare till ribe där vi ska träffa massa folk från service & co. Hur bra som helst. Längtar som en tok…

Nä nu går jag ut och ta en cigg.


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0