Laddar

Har spelat lite Guitar hero på brors Wii hur kul som helst. Det var ett tagsen jag spelade men fingertopparna hänger med fortfarande. Tänkte köra lite Mario car sen med haha så kul när man får köra med hela kroppen.

Men är också ganska seg så tänkte jag skulle vila en stund innan barnen kommer på besök också så länge sen jag så Agnes å Ida ju. Ska bli kul.

Vill shoppa från Forever21.com nu.. Är det någon som har gjort det? Är det bra kläder? Var kostar tullen?

Men mest av allt måste jag ju ladda inför årets juldagsfest. Som idag är hemma hos Marika med mat och massa tjejer. Hur kul som helst. Och vilken låt passar inte till att TAGGA till då?

Jo just det denna. Mest service & co minnen.. SAKNAR Saknar till och med att få prata lite danska =(


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0