Hemma

Ja så har man varit hemma i sverige igen.

Som alla kan ha hört och kanske är den hårda sanningen vill jag inte vara hemma.. Det finns inget som gör att jag känner att jag inte vill komma bort..Visst jag har mina vänner. Men alla är upptagna med sina saker. Och jag känner att jag är för rastlös för att sitta och inte göra någonting. Jag känner att jag är ny Zandra nu. Jag har vuxit i mig själv. Och är beredd att lämna den trygga famnen och ut i den stora världen. Träffa nytt folk och leva som jag älskar att leva. Förlåt alla men jag vill inte vara i Jönköping. Det finns inte så mycket som håller mig kvar. Finns inte så mycket att säga. Allt kommer hända framöver ska bi roligt. men inget slåt månaden i Santa Susanna. Jag vill vara med er alla igen.. Det bästa är att jag har börjat om från 0. Jag känner att jag inte har några problem. Utan är  bara en glad Zandra som väntar på något roligt.

Månaden i Spanien Santa Susanna. Ja jag har väl skrivit hela tiden om hur jag hade det där. Och jag kan väl inte förklara egentligen hur jag hade det för er som inte varit med om det för det finns inte ord för det. Det är en upplevelse man måste vara med om för att förstå. Men så mycket man varit med om en månad. Så mycket intryck, nya männsikor, vänner för livet,  nya saker, ny kultur, utbildning, ny Zandra och så mycket känslor. Ja klart den bästa månaden i mitt liv. Och jag fäller fortfarande tårar är jag tänker tillbaka att jag inte kommer få uppleva detta igen. Men alla ni som har velat höra och lyssnat och frågat om min månad tack. Det har varit skönt att veta att ni har brytt er och varit intresserad av mitt liv där nere.


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0