Galna

Fan va skönt det var att åka bort en sväng på kvällen.. Var sjukt rastlös. så det passade sjukt bra att M å L skulle i väg till E. Små trevligt hos han. Satt och pratade några andra killar var där också. Men Lå M är ju dum mest galnaste personerna jag känner. Haha men va dom är bäst =)

ska snart kliva upp ur sängen tänkte jag. Och äta lite frukost. Sen om en stund ska jag hoppa på bussen till huskvarna å träffa M en snabbis kände att jag va lite M sjuk i går så ringde och sa att jag vill komma dit. Så i dag ska jag dit =)

I kväll vet jag inte riktigt vad som händer än. Ja å L funderade på att gå ut en sväng.. Få se. Det är ju bara morgon än så länge. Kan hända mycket.


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0