F.C Barcelona

Vilken stamning.. Hela camp nou var fylld. Och dom vann. Det haftigaste jag varit med pa lange. 98700 askadare. Sa jakla coolt. Nagot jag lugnt skulle kunna gora om tusen ganger.

I dag har jag haft nast sista examen. Gick val som det gick men nu ar det jobbigaste over. I kvall har vi skriftligt och det sista examen. Sen ar vi fardiga.. Sa skont sa i kvall blir det fest. I morgon har vi sista lektionen. Ska vi har show da jag sa sta pa scenen och dansa och sen blir det diplom och avslutningsfest. Sen pa tisdag blir det hem fard. Inget jag ser fram emot. Det varsta ar om man inte far ett kuvarr pa bussen dar det star att man fatt jobb hos Nazar. Men vi far ta det da va jag ska gora med mitt liv.

Ska njuta dom sista dagarna har nere som har gatt sa sjukt snabbt.. Men otroligt bra =)

Sa vanner snart syns vi.


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0