Få inte vända på dygnet

Det är inte bra om jag ska vända på dygnet nu när jag är arbetslös.. Ligger fortfarande i sängen och vill inte gå upp. Men jag måste det. Har en del att fixa.. Måste packa upp alla saker sen ska jag orka mig att ta mig till arbetsförmedlingen! Så jag kan få lite a-kasse pengar. Sen ska jag träffa Mea för en fika och sedan hjälpa Nikki och köra Ikea bilen ;) fullt upp i dag med som vanligt.

I morgon kommer Veronica och hälsar på. Ska bli så sjukt skoj. Saknar alla från Service & co så sjukt mycket! Ska bli kul att prata minnen. Pratade nyss med M också. Å saknar!!!

Nä nu får jag allt ta och hoppa upp ur sängen


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0